آموزش دانلود مقاله از سایت فن پیپر

روش تحقیق و مقاله نویسی / دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

دانشجویان همیشه جهت دسترسی به مقاله و منابع مورد نیاز برای نوشتن پایان‌نامه و یا مقاله دچار مشکل می‌شوند و جستجو کاری زمان‌بر برای آن‌هاست. در برخی مواقع دانشجویان نمی‌توانند به مقاله‌های مدنظر خود در سایت اصلی و یا پایگاه‌های علمی دسترسی داشته باشند زیرا باید در آن سایت و یا پایگاه علمی اشتراک داشته باشند و یا این که مقاله مورد نظر جزء مقاله‌های پولی محسوب می‌شود. از این رو شما می‌توانید با استفاده از سایت فن‌پیپر به دانلود مقاله مورد نظر خود بپردازید بدون آن که نیاز به خرید اشتراک داشته باشید. گفتنی است در سایت فن‌پیپر امکان دانلود بیش از ۷۶ میلیون مقاله، بالغ بر دو میلیون کتاب و بیش از ۵ میلیون پایان‌نامه برای کاربران مهیا شده است. در فن‌پیپر شما می‌توانید به دانلود مقاله از سایت‌های IEEE، ساینس دایرکت، اشپرینگر و گوگل اسکولار بپردازید. برای دانلود مقاله از سایت فن‌پیپر شما می‌توانید با دو روشِ دانلود مقاله از طریق کلمه کلیدی و دانلود مقاله از طریق doi، اقدام دانلود کنید. در روش دانلود مقاله از طریق کلمه کلیدی شما باید کلمه کلیدی مقاله مورد نظر خود را در کادر مربوطه در سایت فن‌پیپر وارد کرده و سپس به جستجو مقاله بپردازید و در کمتر از چند ثانیه مقاله مربوطه در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
یکی دیگر از امکاناتی که سایت فن‌پیپر برای کاربران خود در نظر گرفته، ثبت درخواست دستی مقاله و کتاب موردنظرتان است. به این صورت که اگر نتوانستید مقاله مورد نظرتان را آنلاین دانلود کنید، می‌توانید درخواست خود را به شکل دستی در سایت ثبت کنید. پس از این کار درخواست شما در کمترین زمان ممکن توسط مدیران سایت بررسی و جواب آن به ایمیل شما ارسال می‌شود.
در ذیل مراحل دانلود مقاله از سایت فن‌پیپر را شرح می‌دهیم.
برای دانلود مقاله از سایت فن‌پیپر همانطور که اشاره شد شما به دو روش یعنی با کمک کلمه کلیدی و از طریق doi می‌توانید به مقاله مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. در اینجا ما این کار را با استفاده از doi به شما نشان می‎دهیم. گام اول در ابتدای کار همانند تصویر وارد سایت فن‌پیپر به آدرس fanpaper.ir می‌شوید.
دانلود-مقاله-سایت-فن پیپر
گام دوم در گام بعدی doi مقاله مورد نظرتان را همانند تصویر از سایت مربوطه کپی می‌کنید.
دانلود-مقاله-سایت-فن پیپر
گام سوم سپس doi مقاله را در کادر مربوطه در سایت فن‌پیپر وارد کرده و روی آیکن جستجو کلیک کنید.
دانلود-مقاله-سایت-فن پیپر
گام چهارم در آخرین مرحله صفحه‌ای که حاوی مقاله مورد نظر شماست برایتان باز می‌شود و با کلیک بر گزینه دانلود مقاله به آن دسترسی خواهید داشت.

دانلود-مقاله-سایت-فن پیپر



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

ضریب تاثیر یا Impact Factor چیست؟

سه شنبه ٢٣ اردیبهشت ۱۳٩٩
۴۱۹۸

ضریب تاثیر در واقع، میانگین تعداد استناد یا citation به مقاله‌های هر مجله در همان سال است که توسط سایر مجله‌ها یا مراجع علمی به آن انجام می‌شود و نشان‌دهنده اعتبار آن، در مقای...

آشنایی با مفاهیم رایج در چاپ مقاله

سه شنبه ١٦ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳۵۳۱

طبق تحقیقاتم متوجه شدم که هر پژوهش علمی دارای اصطلاحات خاصِ خود است و مقاله‌ نویسی نیز از این قاعده مستثنی نیست از این رو آشنایی با این مفاهیم و اصطلاحات، برای هر پژوهشگر امری ...

انواع مقالات بر اساس محتوا

پنج شنبه ٢٨ فروردین ۱۳۹۹
۳۶۲۷

مقاله‌نویسی برای اکثر پژوهشگران و دانشجویان کاری با اهمیت است و آن‌ها همواره علاقمندند در زمینه تحصیلی و یا حتی در زمینه کاری مورد علاقه‌شان، به کار مقاله‌نویسی پرداخته و اطلاع...