راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

راهنمای دانلود مقاله علمی / شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این حوزه‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین امکان دسترسی به بیش از ۱۶ میلیون مقاله، ۲۵۰۰ ژورنال و ۳۹ هزار کتاب از انتشارات مختلف را برای دانشجویان و پژوهشگران فراهم می‌نماید تا به موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت در تحقیقات خود بپردازند. ساینس دایرکت یکی از ۷۹ محصول آنلاین الزویر است که توسط این پایگاه علمی در دسترس دانشجویان، پژوهشگران و تمامی علاقمندان به علم و دانش قرار داده شده است.
گفتنی است در این پایگاه علمی مقاله‌های Open access نیز به پژوهشگران ارائه می‌شود که به راحتی می‌توانند از این سایت به دانلود رایگان مقاله بپردازند.
در ذیل به شرح مراحل دانلود رایگان مقاله از ScienceDirect پرداخته‌ایم: گام اول برای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت ابتدا باید همانند تصویر، وارد سایت آن به آدرس sciencedirect.com شوید.
راهنمای-دانلود-رایگان-مقاله-ساینس-دایرکت
گام دوم کلمه کلیدی مقاله مورد نظر خود را همانند تصویر در کادر مربوطه وارد کرده و سپس روی آیکن جستجو کلیک کنید.
راهنمای-دانلود-رایگان-مقاله-ساینس-دایرکت
گام سوم پس از انجام گام دوم برای شما لیستی از مقالات به نمایش گذاشته می‌شود که در اینجا سال مورد نظر خود را همانند تصویر از قسمت Years انتخاب کرده و جستجو را ادامه دهید.
راهنمای-دانلود-رایگان-مقاله-ساینس-دایرکت
گام چهارم همچنین اگر به مقاله‌ای نیاز داشتید که قبل از سال ۲۰۱۸ منتشر شده است از قسمت Show more به آن دسترسی خواهید داشت.
راهنمای-دانلود-رایگان-مقاله-ساینس-دایرکت
گام پنجم پس از یافتن مقاله مورد نظرتان، می‌توانید با کلیک بر Download PDF آن را دانلود کنید.
راهنمای-دانلود-رایگان-مقاله-ساینس-دایرکت



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱۰۰۴۶

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام...

راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
۵۵۱۵

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این ...

راهنمای دانلود مقاله از IEEE

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۷۵۱۷

پایگاه علمی IEEE، منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران ...