راهنمای جستجو و دانلود مقاله ISI

راهنمای دانلود مقاله علمی / جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

به مقاله‌هایی ISI گفته می‌شود که در فهرست مجله‌های مؤسسه Institute for Scientific Information به چاپ رسیده باشند. همانطور که در مقاله ISI، در سایت فن‌پیپر نیز توضیح داده شد. هم اکنون استاندارد ISI در اختیار مؤسسه Clarivate Analytics قرار دارد. جهت بررسی ISI بودن یک مقاله باید در ابتدای کار از ISI بودن مجله‌ای که مقاله در آن به چاپ رسیده، اطمینان حاصل کنید. برای این کار به سایت Clarivate Analytics مراجعه کنید و سپس عنوان و یا ISSN مجله مورد نظر را در سایت وارد کرده و در صورتی که مجله انتخابی شما در فهرست Science Citation Index موجود باشد، آن مقاله ISI است.
دانلود-مقاله-isi
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید مجله انتخابی در لیست ISI قرار دارد.
دانلود-مقاله-isi
دانلود مقاله ISI با استفاده از DOI در سایت فن‌پیپر
گام اول جهت دانلود مقاله ISI از سایت فن‌پیپر در ابتدا باید مقاله ISI مورد نظر خود را از پایگاه‌های جستجوی مقاله پیدا کرده و سپس DOI مقاله مورد نظر را همانند تصویر از دو روش می‌توانید کپی کنید.
روش اول: کپی کردن آدرس مقاله همانند تصویر زیر از نوار بالای سایت مورد نظر
دانلود-مقاله-isi
روش دوم: کپی کردن DOI همانند تصویر از قسمت مشخص شده در مقاله
دانلود-مقاله-isi
و سپس DOI کپی شده را همانند تصویر در نوار جستجو مقاله Paste کرده و آیکن جستجو را کلیک کنید. لازم به ذکر است لینک DOI حتما باید از سایت ناشر مقاله کپی شود. پس از انجام مراحل بالا منتظر بمانید تا درخواست شما جهت دانلود مقاله اماده شود.
دانلود-مقاله-isi
گام دوم
در گام بعدی صفحه‌ای همانند تصویر برای شما باز می‌شود که در این قسمت شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه دانلود فایل به مقاله مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.
دانلود-مقاله-isi



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱۰۰۴۶

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام...

راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
۵۵۱۵

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این ...

راهنمای دانلود مقاله از IEEE

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۷۵۱۷

پایگاه علمی IEEE، منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران ...