راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

راهنمای دانلود مقاله علمی / چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام به گام دانلود مقاله از پایگاه گوگل اسکالر در زیر آمده است:
گام اول ورود به سایت Google Scholar همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید باید به سایت Google Scholar بروید و در آن شروع به جستجوی مقاله خود کنید.
دانلود-مقاله-doi
سپس از میان نتایج بدست آمده مقاله مورد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک و شناسه DOI مقاله را مانند تصویر Copy کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، می‌توانید DOI را از دو روش نشان داده شده بدست آورید.
دانلود-مقاله-doi
دانلود-مقاله-doi
گام دوم دانلود مقاله از سایت فن‌پیپر
در این گام وارد صفحه اصلی فن پیپر شده و روی آیتم مقاله کلیک کرده و DOI خود را در قسمت مشخص شده paste کنید. سپس روی آیکن سرچ کلیک کنید.
دانلود-مقاله-doi
گام سوم در این گام باید بر روی گزینه دانلود مقاله کلیک کنید تا بتوانید مقاله را دریافت کنید.
دانلود-مقاله-doi
اگر لینک صفحه مقاله را در اختیار دارید روی لینک صفحه آن کلیک راست کنید و سپس گزینه Copy را انتخاب کرده و مانند بالا گام‌های دوم و سوم را انجام دهید.



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱۰۰۴۲

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام...

راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
۵۵۰۹

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این ...

راهنمای دانلود مقاله از IEEE

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۷۵۱۷

پایگاه علمی IEEE، منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران ...