راهنمای دانلود کتاب از سایت فن پیپر

راهنمای دانلود مقاله علمی / پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

گام اول پیدا کردن ISBN کتاب مورد نظر
برای دانلود کتاب‌های انگلیسی بصورت رایگان قبل از هر کاری نیاز به ISBN (شابک کتاب)، دارید. در اینجا برای بدست آوردن ISBN از سایت آمازون استفاده می‌کنیم.
- ابتدا سایت آمازون را باز کنید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
- بعد از ورود به سایت از قسمت مشخص شده در تصویر، آیتم BOOKS را انتخاب و سپس نام کتاب مورد نظر را در کادر مشخص شده وارد کنید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
- در صفحه باز شده کتاب را انتخاب کنید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
- در تصویر زیر، از قسمت مشخص شده می‌توانید ISBN را کپی کنید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
گام دوم دانلود رایگان کتاب
- جهت دانلود کتاب‌های رایگان از سایت فن پیپر، بعد از وارد شدن به سایت، روی تب کتاب کلیک کنید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
- سپس ISBN مربوطه را در کادر مشخص شده وارد کنید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
- سپس روی آیتم جستجو کلیک کنید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
- در صورت وجود لینک رایگان کتاب، صفحه دیگری مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. و با کلیک بر روی دکمه دانلود کتاب می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
راهنمای-دانلود-کتاب-فن‌پیپر
اگر کتاب مورد نظرتان موجود نبود نگران نباشید شما می‌توانید با پر کردن فرم درخواست، تقاضای خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته تا در اسرع وقت فایل کتاب برایتان ایمیل شود.



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۱۲۰۰۶

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام...

راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
۷۰۲۰

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این ...

راهنمای دانلود مقاله از IEEE

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۷۷۹۱

پایگاه علمی IEEE، منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران ...