راهنمای دانلود مقاله از IEEE

راهنمای دانلود مقاله علمی / چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

پایگاه علمی Institute of Electrical & Electronics Engineers به اختصار IEEE گویند که منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد. این پایگاه علمی، مجهز به قابلیت‌هاي مرور و جستجوی قدرتمندی است که با استفاده از آن می‌توان کلمه کلیدی، عنوان مقاله، نام نویسندگان و غیره را جستجو نمود. همچنین امکاناتی برای مشاهده، بارگذاري، چاپ مقاله، نتایج جستجو، فهرست منابع، عناوین کتاب‌ها و سایر موارد در دسترس پژوهشگران قرار گرفته است.
گام اول برای دانلود مقاله از این پایگاه علمی در اولین گام باید وارد سایت IEEE شوید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام دوم پس از ورود به سایت، کلمه کلیدی مقاله مورد نظر خود را همانند تصویر در کادر مربوطه وارد کنید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام سوم پس از انجام این کار لیستی از مقاله‌ها برای شما به نمایش در می‌آید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام چهارم اگر تنها نیاز به مقاله‌های open access بود همانند تصویر از قسمت show گزینه open access را انتخاب کرده در غیر این صورت گزینه All results را انتخاب کنید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام پنجم اگر به مقاله‌های منتشر شده در سال خاصی نیاز بود گزینه single year را انتخاب کنید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام ششم اگر به مقاله‌هایی که در سال‌های ‌اخیر منتشر شده‌اند نیاز داشتید گزینه range را انتخاب کرده و سال‌های مدنظر خود را وارد کنید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
نکته‌ قابل توجه این است که فقط مقاله‌هایی که قفل سبز رنگ دارند را می‌توانید بصورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود مقاله روی گزینه pdf کلیک کنید تا دانلود شود.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام هفتم اگر مقاله مورد نظر شما به صورت رایگان قابلیت دسترسی نداشت می‌توانید آن را از سایت فن‌پیپر دانلود کنید. برای این کار ابتدا Doi مقاله مورد نظر را همانند تصویر از سایت IEEE کپی کنید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام هشتم برای دانلود مقاله از سایت فن‌پیپر ابتدا وارد آدرسی که در تصویر مشاهده می‌کنید، شوید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
سپسdoi مقاله را مانند تصویر زیر در کادر مربوطه وارد و روی آیکن جستجو کلیک کنید.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee
گام نهم سپس مقاله مورد نظر در صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود جهت دانلود آن، روی گزینه دانلود مقاله کلیک کنید پس از چند لحظه مقاله در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
آموزش-دانلود-مقاله-ieee



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۹۶۰۳

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام...

راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
۵۲۴۸

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این ...

راهنمای دانلود مقاله از IEEE

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۷۴۴۵

پایگاه علمی IEEE، منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران ...