راهنمای دانلود مقاله از پایگاه علمی Springer

راهنمای دانلود مقاله علمی / چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

برای جستجو مقاله از پایگاه علمی اشپرینگر باید ابتدا به سایت اصلی این پایگاه رفته و جستجو را آغاز کنید و اما برای دانلود مقاله از این پایگاه نیاز به اکانت دارید. ما در فن پیپر این امکان را ایجاد کرده ایم که بتوانید به راحتی مقالات این پایگاه را بصورت رایگان دانلود کنید گام اول برای دانلود رایگان مقاله از پایگاه علمی اشپرینگر باید ابتدا به سایت اصلی این پایگاه با آدرس اشپرینگر رفته و جستجو را آغاز کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-اشپرینگر
برای این کار همانند تصویر زیر در کادر مربوطه کلمه کلیدی مورد نظر و عنوان مقاله را وارد کرده سپس آیکن جستجو را کلیک کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-اشپرینگر
گام دوم پس از بدست آوردن نتایج مربوط به جستجو مقاله مورد نظر
راهنمای-دانلود-مقاله-اشپرینگر
با وارد شدن به صفحه آن DOI مربوطه را کپی کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-اشپرینگر
دانلود مقاله از سایت فن‌پیپر گام اول: بعد از کپی کردن DOI مقاله ، آن را در کادر مربوطه در سایت فن‌پیپر وارد و سپس آیکن جستجو را کلیک کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-اشپرینگر
گام دوم: سپس صفحه‌ای همانند تصویر برای شما نمایش داده می‌شود که در آن نام مقاله و سال انتشار و غیره را مشاهده می‌کنید. شما با کلیک بر گزینه دانلود مقاله می‌توانید پس از چند لحظه به فایل مربوط به آن دسترسی داشته باشید.
راهنمای-دانلود-مقاله-اشپرینگر



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۹۹۴۱

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام...

راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
۵۴۲۱

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این ...

راهنمای دانلود مقاله از IEEE

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۷۵۱۰

پایگاه علمی IEEE، منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران ...