راهنمای دانلود مقاله انگلیسی از گوگل اسکولار

راهنمای دانلود مقاله علمی / شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ / ۸ دقیقه مطالعه

گوگل اسکولار (اسکالر) متعلق به شرکت گوگل و در واقع امکانی است که این شرکت در اختیار پژوهشگران قرار داده تا به وسیله آن بتوانند به راحتی به مقاله‌های مختلف انگلیسی برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، نوشتن پایان‌نامه وگزارش‌های علمی دسترسی پیدا کنند. از طریق این سایت پژوهشگران می‌توانند مطالب علمی سایر پژوهشگران در زمینه‌های مختلف را مورد بررسی و جستجو قرار دهند. همچنین می‌توانند به پروفایل دانشمندان و نویسندگان معروف در زمینه مورد نظر خود دست یابند. یکی از ویژگی‌هایی که در این سایت فراهم شده این است که افراد می‌توانند برای خود یک پروفایل عمومی بسازند و از این طریق به جدیدترین اخبار علمی در هر زمینه‌ای دست یابند. گام اول برای دانلود مقاله انگلیسی از گوگل اسکولار همانند تصویر، وارد سایت گوگل اسکولار می‌‌شویم.
راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار
گام دوم در این مرحله از دانلود مقاله انگلیسی باید کلمه کلیدی یا عنوان دقیق مقاله مورد نظر را مانند تصویر در کادر مربوطه وارد کنید. در صورتی که به دنبال مقاله‌ای از نویسنده خاصی هستید نام دقیق نویسنده را نیز باید وارد کنید. شکل صحیح نوشتن نیز به این صورت است: ابتدا نام خانوادگی نویسنده و با یک فاصله نام وی را وارد می‌کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار
گام سوم پس از انجام کارهای گفته شده لیستی از مقاله‌هایی که در زمینه مورد نظر شما وجود دارد به نمایش در می‌آید. اگر سال خاصی مدنظرتان نیست گزینه anytime را انتخاب کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار
گام چهارم اگر تنها یک سال خاص را مد نظر دارید همانند تصویر از لیست سال‌ها یکی را انتخاب کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار
گام پنجم اگر شما نیاز به مقاله‌هایی دارید که در چند سال اخیر در زمینه مورد نظر شما کار شده است می‌توانید از گزینه custom range استفاده کرده و همانند تصویر سال‌های موردنظرتان را وارد و شروع به جستجو کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار
گام ششم پس از یافتن مقاله مورد نظر اگر بصورت رایگان موجود بود می‌توانید آن را به راحتی همانند تصویر دانلود کنید. گفتنی است مقاله‌هایی که به صورت رایگان در دسترس هستند در کنارشان pdf نوشته شده است.
راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار

راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار
اگر مقاله مورد نظر شما به صورت رایگان از گوگل اسکولار قابلیت دانلود نداشت، نگران نباشید می‌توانید همانند تصویر با کپی کردن doi مقاله آن را در سایت فن پیپر وارد کرده و به راحتی به مقاله مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.
راهنمای-دانلود-مقاله-گوگل-اسکولار
برای اطلاع از نحوه دستیابی به مقاله از سایت فن پیپر مقاله گوگل اسکولار چیست؟ را مطالعه کنید.



آموزش پروپوزال نویسی

پروپوزال یا همان پیشنهاد طرح پژوهشی، رکن اصلی هر پژوهش بوده و در آن پژوهشگر مسیر و اهداف تحقیق خود را مشخص می‌سازد؛ به بیان دیگر، پروپوزال طرحی است که پژوهشگر در ذهن دارد و می‌خواهد آن را عملی کند. پروپوزال نویسی و آشنایی با ساختار آن در دوره کارشناسی ارشد و دکترا امری ضروریست. از این رو، دپارتمان آموزش فن پیپر با کمک اساتید مجرب، آموزشی جامع برای پروپوزال نویسی تدوین نموده است.

مطالب مرتبط

راهنمای دریافت مقاله از طریق DOI

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۹۶۰۳

برای دریافت مقاله با استفاده از شناسه DOI باید در ابتدای کار، شناسه DOI صفحه مقاله مورد نظر را از سایت ناشر Copy کرده و سپس آن را در قسمت شناسه DOI سایت وارد کنید. راهنمای گام...

راهنمای دانلود رایگان مقاله از ساینس دایرکت

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۸
۵۲۴۸

پایگاه علمی ساینس دایرکت (ScienceDirect)، یک کتابخانه آنلاین و یکی از معتبرترین مراجع جستجوی مقالات و کتاب‌های علمی و پزشکی است، بطوریکه بالغ بر یک چهارم اطلاعاتِ موجود در این ...

راهنمای دانلود مقاله از IEEE

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۷۴۴۵

پایگاه علمی IEEE، منبع قدرتمندی جهت دستیابی به منابع علمی و فنی تولید شده است. در پایگاه اطلاعات علمی IEEE، مجله‌ها، مقاله‌های کنفرانسی، مجموعه کتاب و غیره در اختیار پژوهشگران ...